Transmutacja

Transmutacja Nagłówek.gif
Transmutacja.png

Opis

Transmutacja umożliwia ci zmianę wyglądu twojej broni lub zbroi.

Jak to działa?

Transmutacja
  • Idź do NPC , który znajduję się w każdym z miast pierwszych (tzw. m1)
  • Porozmawiaj z nim i wybierz opcje Transmutacja
  • Przeczytaj i zaakceptuj ostrzeżenie, które się ukażę.
  • Najpierw wybierz broń lub zbroję z ekwipunku, których wygląd chcesz zmienić i umieść po lewej stronie okna transmutacji.
  • Następnie wybierz broń, wizerunek broni albo zbroje lub kostium, których wygląd zostanie wykorzystany do zmiany wizerunku i umieść po prawej stronie okna.
    • Ukaże się ostrzeżenie/informacja, że pozycja ta zostanie zniszczona.
  • Kliknij na przycisk z haczykiem, aby rozpocząć proces transmutacji.
    • Zostaniesz po raz ostatni zapytany, czy chcesz przeprowadzić proces transmutacji.
  • Potwierdzając, przedmiot służący do zmiany wyglądu będzie zniszczony bezpowrotnie.
  • Z twojego konta zostanie pobrana opłata w wysokości 50 000 000 Czarne Tło.png Yang.png Yang.
  • Transmutowana broń lub zbroja wyląduje w ekwipunku i może być identyfikowana przez symbol w lewym górnym rogu tego przedmiotu, jak na poniższym przykładzie Mnisiej Zbr. Płyt.:
Transmutacja - Mnisia.jpg
  • Używając
    Czarne Tło.png
    Bilet Transmutacji.png
    Biletu Transmutacji możesz zmienić wygląd jednego ze swoich przedmiotów wyposażenia - i to bez wydawania 50 000 000 Yang!

Anulacja Transmutacji

  • Proces transmutacji może zostać odwrócony poprzez jeden z następujących sposobów:
    • Za pomocą specjalnego przedmiotu o nazwie
      Czarne Tło.png
      Anulacja Transmutacji.png
      Anulacja Transmutacji.
    • Podnosząc poziom przedmiotu (np: za pomocą Zwoju Błogosławieństwa, bądź ).

Ograniczenia

W tym systemie istnieją pewne ograniczenia:

  • Tylko przedmioty takiego samego typu mogą być użyte do procesu transmutacji:
    • Bronie jednoręczne mogą zostać przemienione tylko do innych jednoręcznych broni lub wizerunków broni
    • Bronie dwuręczne mogą zostać przemienione tylko do innych dwuręcznych broni lub wizerunków broni.
  • Do tego procesu może zostać użyta broń lub wizerunek broni, gdy są przeznaczone dla danej klasy postaci, a zbroja lub kostium dla klasy i płci.
    • Zbroje i kostiumy przeznaczone dla kobiet mogą być noszone wyłącznie przez kobiece postacie
    • Bronie i wizerunki broni dla np wojowników mogą być używane tylko przez wojowników
  • Podobnie jak wygląd kostiumu na zbroję, można nałożyć wizerunek broni (np. Tarczowe Ostrze z Halloween) na broń. Dzięki temu możemy zmienić czas jego trwania z 30 dni na nieograniczony, ponieważ limit czasu jest usuwany!

FAQ - czyli często zadawane pytania

  • Ile kosztuje jednorazowy proces transmutacji przedmiotu?
    • Koszt jednorazowej transmutacji wynosi 50 000 000 Czarne Tło.png Yang.png Yang.
  • Czy przy zakupie mogę sprawdzić, czy dany przedmiot jest objęty transmutacją?
    • Przedmioty z transmutacją rozpoznasz po symbolu w górnym lewym rogu przedmiotu. Po naprowadzeniu kursora na przedmiot możesz sprawdzić w chmurce w sekcji [Transmutacja] jaki przedmiot został użyty w procesie transmutacji. Przy zakupie (w szczególności zbroi) zwracaj uwagę na to, czy możesz użyć dany przedmiot.
  • Czy inni gracze mogą rozpoznać, że mój przedmiot został transmutowany?
    • Nie, gracze będą widzieli formę przedmiotu przemienionego, czyli tego, który jest widoczny. Mogą zauważyć jedynie podczas walki/ataku - np.: broń zadaje więcej obrażeń lub wyposażenie posiada więcej obrony.
  • Co się stanie, jeśli zdecyduję się na ulepszenie przedmiotu?
    • Jeśli zdecydujesz się ulepszyć przedmiot, który został przemieniony to transmutacja zostanie usunięta. Należy pamiętać, że nie ma zamiennika dla odwrócenia tego procesu.
  • Czy statystki/bonusy, które są w przedmiocie wykorzystywanym do transmutacji zostaną również przeniesione?
    • Nie, jedynie przenoszony jest wygląd, statystki, czy bonusy nie są przenoszone.
  • Czy mogę transmutować przedmiot, który jest już przemieniony?
    • Tak, można przemieniać przedmiot tak często, jak tylko chcesz. Wystarczy, że pójdziesz do NPC , zapłacisz mu 50kk za kolejną wizytę lub użyjesz Czarne Tło.png Bilet Transmutacji.png Biletu Transmutacji i przeprowadzisz kolejną transmutację.
  • Czy można zmieniać/dodawać bonusy w transmutowanym przedmiocie?
    • Tak. Dodając/zmieniając bonusy transmutacja nie zniknie.
  • Czy mogę transmutować przedmiot, który jest przywiązany do duszy?
    • Nie, przedmiotów przywiązanych do duszy nie da się zmienić w żaden sposób.